1. Regulamin obowiązuje wszystkich członków w równym stopniu, bez odstępstw i wyjątków. Za niestosowanie się do regulaminu klanowicz otrzymuje upomnienie!
2. W Klanie obowiązuje zasada dobrego wychowania. Zabronione jest:
a) używanie słów uznawanych za wulgarne, zarówno w grze jak i na forum;
b) niedopuszczalne jest obrażanie klanowiczów, jak również innych graczy;
c) zabrania się pekowania graczy, w szczególności niskolevelowców. Pekowanie członka klanu jest
karane natychmiastowym wydaleniem z klanu.
d) zabrania sie nieuzasadnionego atakowania członków innych klanów
e) wszyscy klanowicze muszą odnosić się do innych graczy L2 z szacunkiem
Wyżej wymienione zachowania będą karane upomnieniami, a przy wielokrotnym łamaniu tych zasad wydaleniem z klanu (pojedyncza osoba niemoże zniszczyć opinii całego klanu)
3. Gramy w grupach. Jeżeli są zalogowane osoby, które szukają PT należy grać z nimi. W klanie niema miejsca dla postaci grających solo. Trzeba również pamiętać że to dobro klanu powinno być naszym nadrzędnym celem.
4. Postacie wysokolevelowe powinny pomagać mniej doświadczonym, nie tylko sprzętem ale i swoim czasem oraz wiedza o mechanice gry, aby ci mogli jak najszybciej dociągnąć swój poziom do reszty graczy.
5. Magazyn klanowy:
a) wszelkie materiały znalezione, potrzebne do craftu, wkładamy do klanowego magazynu (CWH);
b) w przypadku deklaracji o samodzielnym składaniu rzeczy nie ma obowiązku wrzucania matsów
do CWH (w takim przypadku klan MOŻE lecz nie musi pomóc w zebraniu matsów itp)
Proszę o nie wrzucanie keymatsów i recek NG/D GRADE!!!
6. Każdy ma prawo wypowiedzieć się lecz ostateczna decyzje podejmuje Clan Leader. Tylko rada klanu może
podważać decyzje CL-a (przy jedno myślnym sprzeciwie)
7. Klanowicz ma obowiązek śledzić forum, niekoniecznie być zalogowanym, ale posiadać wiedzę na temat spraw klanowych
8. Należy zamieszczać w odpowiednim dziale informacje o dłuższej przewidywanej nieobecności
REKRUTACJA
Nowo przyjęci członkowie klanu mają status rekruta i w tym czasie są sprawdzani pod kątem czasu online spędzonego w grze , przydatności podczas clan party itp. Okres ten jest uzależniony od aktywności gracza w klanie.
OBOWIĄZKI KLANOWICZA
1. Należy dbać o reputację klanu i ich członków.
2. Rycerz klanu ma obowiązek przestrzegać regulaminu klanowego.
3. Członek klanu ma obowiązek uczestniczenia w Questach klanowych i innych zadaniach DarknesWolf.
4. Klanowicz ma obowiązek śledzić forum i znać sprawy klanowe na bieżąco.
5. Rozkazy rady klanu jak i samego CL'a należy traktować z najwyższym priorytetem i nie podważać ich decyzji.
Jakiekolwiek naruszenie regulaminu może być powodem wydalenia z klanu.
POLITYKA ZEWNĘTRZNA
a)Decyzje odnośnie Wojen i Sprzymierzy podejmowane są tylko i wyłącznie przez RADĘ DarknesWolf to ona i tylko ona ma pierwsze i ostatnie słowo w tych tematach. W pewnym momencie może zostać zwołane zebranie Klanu w celu uzgodnienia owych spraw, ale to słowo Wodza liczy się na samym końcu.
b)Rekruci jak i członkowie Klanu mają zakaz wszczynania walk z innymi Klanami i podejmowania jakichkolwiek działań prowadzących w końcowym rozrachunku do wojen między klanowych, wyjątki stanowi samoobrona przed atakiem, oraz rozkaz samego CL'a, który może wydać polecenie ścigania graczy, którzy w jakiś sposób narazili się DarknesWolf
EKONOMIA
a) Istnieją dwie drogi, którymi klanowicz może podążać. Pierwsza jest to droga wiernej służby DarknesWolf, czyli przekazywanie wszystkich zdobytych materiałów w ręce Skarbnika, którym jest osoba wyznaczona przez CL'a a on po odnotowaniu wszystkiego przekaże to do CWH( wsadzanie materiałów na własną rękę bez pośrednictwa Skarbnika będzie uznawane za "daninę", która nie daje żadnych bonusów, bedzie to opisane w dalszej części tego postu) osoby, które będą zaopatrywały nasz CWH w materiały będą mogły liczyć na wdzięczność DarknesWolf okazywaną np poprzez ustawienie gracza na pierwszym miejscu w kolejce do otrzymania sprzętu. Drugą drogą jest zbieranie na własną rękę, lecz tym samym osoba odcina sie od pomocy materialnej ze strony Klanu i będzie uznana za osobę, której widocznie nie zależy na członkostwie w szeregach DarknesWolf
b) Składki zbierane są przez skarbnika wyznaczonego przez CL'a. Jednocześnie osoby, płacące składkę, są zobowiązane do przekazania zebranych materiałów skarbnikowi(jak zostało zapisane w punkcie a. W przypadku, gdy skarbnik jest nieobecny CL wyznaczy osobę, która go zastąpi.
Surowce oraz pieniądze zbierane będą pod koniec każdego tygodnia.
Więc tak aby Klanowiczom się dobrze grało i abyśmy byli w stanie zaopatrywać nowych graczy w sprzęt została nałożona Danina na potrzeby klanu, wysokość stawki jest uwarunkowana poziomem postaci i wpłacana powinna być co tydzień.
Danina będzie zbierana od osób grających, czyli jeśli nie grałeś w jakiś dzień to nie musisz wpłacać zań pieniędzy. Jest tylko jedno ale, takie coś trzeba zgłaszać Skarbnikowi albo zaznaczać nieobecność w danych dniach na forum w dziale "Nieobecności" w przeciwnym razie nieuzgodnione nieobecności podlegają wpłacie.
c) Kolejność przyznawania uzbrojenia nie leży w kwestii samych członków Klanu i za próbę wpływania na decyzje CL'a będą wyciągane surowe konsekwencje. Uzbrojenie jest wydawane w pierwszej kolejności graczom, którzy nie zalegają ze składkami i zasilają CWH dużymi ilościami materiałów.
d) Sprzedaż materiałów, bądź keymatsow jest równoznaczna z odstąpieniem od wspólnego zbierania z klanem, i oznacza iż osoba sprzedająca ma widocznie na tyle dużo gotówki i materiałów że jest sama w stanie się uzbroić i wyposażyć. Osoby takie w momencie wystawienia sklepu bądź sprzedaży zrywają wszystkie powiązania z klanem i sama zaczyna zbierać na swój sprzęt "NIC NIE DOSTANIESZ ZA DARMO". Wyjątkiem jest sprzedawanie keymatsow, gdy ich stan w magazynie pozwala na złożenie przynajmniej trzech elementów uzbrojenia w przypadku broni i zbroi, oraz sześciu w przypadku biżuterii.
e) Osoba, która otrzymała sprzęt od Klanu, zobowiązana jest przekazać swój stary do magazynu klanowego, gdzie zostanie odpowiednio wykorzystany .
f) Produkowany sprzęt należy do Klanu i opuszczając Jego szeregi osoba dzierżąca takowy zobowiązana jest do zdania go do magazynu klanowego pod groźba ściągnięcia na siebie gniewu DarknesWolf. Graczowi zostanie zwrócony jego ekwipunek, który posiadał z chwila wejścia w szeregi DarknesWolf.